V Liberci je HyperSleva doma: užijte si až 90% slevy!

Kolektivní nakupování a slevové servery ovládly internet a každý den na nás chrlí nové nabídky. Jeden z nejstarších slevových serverů www.HyperSleva.cz má své sídlo přímo v Liberci. Co to znamená? Ty nejlepší nabídky z města pod Ještědem a zázemí klientského servisu, kde si můžete vyzvednout poukazy, v centru města na Pražské ulici.

Bowling za 59 Kč, dvě pizzy i s dovozem za 64 Kč, dvě ledové kávy za 25 Kč, pedikúra i s lakováním za 75 Kč. To jsou nejúspěšnější nabídky pro město Liberec. Každá akce se na webu HyperSleva.cz zobrazuje jeden až pět dní a po tuto dobu je možné si slevový poukaz koupit. Aby vám žádná sleva neunikla, je možné si zaregistrovat zasílání newsletterů do vaší emailové schránky. Udělat to můžete na adrese http://www.hypersleva.cz/cs/registrace

HyperSleva pravidelně zveřejňuje nabídky se slevou 40 až 90 % a vy si tak lépe můžete užívat volného času. Jedná se totiž o sportovní aktivity, gastronomii, kulturu, péči o tělo a hubnoucí procedury, adrenalinové zážitky a mnoho dalšího. Všechny poukazy mají platnost zpravidla dva měsíce až rok a je jen na Vás, kdy je využijete. Případně je můžete využít jako originální dárek. Své blízké tak můžete překvapit thajskou masáží, jízdou ve Ferrari, romantickou večeří nebo skokem s padákem. 
 
Hitem letošní sezony – dovolená se slevou
 
Velké oblibě se také těší prodej ubytování. Ať už chcete jet na prodloužený víkend nebo na letní dovolenou určitě si vyberete, říká jednatel společnosti HyperSleva Petr Jarkovský: „Velmi oblíbené jsou pobyty na Slovensku, ať už jsou ve Vysokých nebo Nízkých Tatrách. Pravidelně nabízíme, ale i zajímavé destinace v ČR: Krkonoše, Jeseníky, Šumava.“
 
Někteří ze zákazníků slevových portálů mají strach z kvality nabízených služeb. U portálu HyperSleva strach mít nemusíte, říká Petr Jarkovský: „Chceme, aby zákazníci byli spokojení a vraceli se k nám. Proto nabídky na náš server pečlivě vybíráme a hlídáme kvalitu poskytovaných služeb. Naši obchodníci vždy dodavatele osobně navštíví. Na místě pak zjistí, zda kvalita služeb a prostředí odpovídá námi definovanému standardu. Samozřejmě jsou služby, které naši zaměstnanci testují velice rádi (restaurace, sportovní aktivity, zážitky apod.)“ a k tomu dodává: „V případě, že i tak je zákazník s naším partnerem nespokojen nebo nemohl poukaz využít, automaticky se snažíme vše vyřešit k jeho spokojenosti. Zákazník tak nakupuje bez rizika.“